Mały Głód
Klient | Danone
Problem

bohater jako antagonista produktu stwarzał
w social mediach problem komunikacyjny. Fani kochali
Małego Głoda, ale nie lubili Danio.
Wyzwanie

Zbudowanie „brand equity”
na fanpage’u Małego Głoda.
Realizacja

Bardzo kobiece aktywacje pomogły nam przeprofilować fanpage Małego
Głoda, w zgodzie z założeniami strategicznymi. Jednocześnie męska część
fanów nie straciła zainteresowania, zwłaszcza w gorącym dla marek okresie
Euro 2012.
Dedykowany zespół 24/7 analizował wydarzenia w social media, aby znajdować
ciekawe preteksty komunikacyjne dla bohatera fanpage’u oraz na bieżąco
komentować i odpowiadać na pytania fanów.
Stworzyliśmy charakterystyczny dla postaci Małego Głoda, bliski
konsumentowi język komunikacji. Przyjęliśmy odpowiednią nomenklaturę,
zakładającą występowanie gier słownych i neologizmów. Stworzone przez
nas sformułowania stały się stałym elementem komunikacji marki.

Skracaliśmy dystans z konsumentem, poprzez komunikację w pierwszej osobie.
Zadbaliśmy o bardzo wysoką jakość grafik zgodną zarówno
z charakterem Małego Głoda, jak i z trendami na rynku reklamowym.
Rezultat

800 000 nowych fanów, odbiorcy zrozumieli rolę Danio
w relacji z Małym Głodem, kampania doceniona przez branże.
Best branded game of the
year 2011 – World of Danio
Best integrated strategy
for DANIO CAMOUFLAGE
Best integrated marketing
strategy for DANIO EURO