Halls | Konkurs Podejmij Wyzwanie


Wyzwanie

Komunikacja nowej roli cukierka Halls – pomocy w codziennych wyzwaniach.

Rozwiązanie

Konkurs "Podejmij Wyzwanie Halls": trwająca 6 tygodni akcja, stawiająca przed odbiorcami szereg zróżnicowanych wyzwań.
We współpracy z Marcinem Prokopem, którego wybraliśmy na twarz kampanii, wyprodukowaliśmy 6 krótkich filmów. Co tydzień publikowaliśmy nowy odcinek, w którym Marcin prezentował odbiorcom kolejne wyzwanie i zachęcał do jego podjęcia.
Od podstaw stworzyliśmy platformę konkursową, za pośrednictwem której użytkownicy mogli pokazać swoją kreatywność oraz wziąć udział w interaktywnym quizie lub loterii.

Rezultat

Ogromne zaangażowanie: miliony wejść na stronę konkursu, tysiące zarejestrowanych uczestników konkursu i loterii, tysiące nadesłanych filmów i zdjęć!