Poczta Polska | Envelo


Wyzwanie

Wprowadzenie na rynek nowej marki Poczty Polskiej – Envelo, oraz linii produktowej nowych usług elektronicznych (możliwość zakupu i wysyłania znaczków, listów i kartek przez internet).

Rozwiązanie

Poczta Prosta – pod takim hasłem ruszyła kampania marketingowa, towarzysząca wprowadzeniu platformy Envelo na rynek. Powstała ona w oparciu o ideę smart technologii i "lifehackingu", w którym Envelo porównywane jest do innych, prostych rozwiązań ułatwiających życie. Tworzeniem i realizacją tak złożonej kampanii zajął się dedykowany team. Podczas prac korzystaliśmy z autorskiego programu, który ułatwia komunikację z Klientem przy rozbudowanych projektach.

Rezultat

Filmy viralowe oraz edukacyjne dostępne są na kanale Youtube. W kampanii zostały wykorzystane też narzędzia marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM), wybrane elementy marketingu bezpośredniego oraz kampania zasięgowa w Internecie. Plakaty reklamowe pojawią się w 5 tyś. placówkach Poczty Polskiej. Działania marketingowe potrwają aż do końca 2014 r!