menu
fb
menu zamknij
AW+
fb

Partnerstwo

Budujemy zespół tak, aby klient miał poczucie partnerstwa i zaufania. Partnerstwa prawdziwego, w którym każda ze stron wie, jaki cel chce osiągnąć.

90% vs 10%

Wiemy, że nasi klienci często mogą przeznaczyć jedynie 10% swojego czasu na projekty marketingowe i współpracę z agencjami. My zdejmujemy im z głowy pozostałe 90%.

Rozwiązanie problemów

Zawsze zaczynamy od „Why?”. Chcemy dowiedzieć się, jaki problem mamy rozwiązać i jaki cel osiągnąć. Na tych pytaniach budujemy strategię i wybieramy kanały, w których będziemy działać.

Innowacyjność

Wyrośliśmy z digitalu i działań w nowych mediach, dlatego potrafimy wykorzystać innowacyjne technologie w reklamie.

T-Mobile

#FeelConncted

IKEA

#IKEAPoSąsiedzku

Rockstar

Flying Rockstar

T-Mobile

Łączymy ludzi w Europie
#FeelConnected
Ociepliliśmy wizerunek marki

Wyzwanie: Zbudowanie wizerunku marki przyjaznej i bliskiej klientom. Poinformowanie o usłudze.

Realizacja: Wspólnie z rekomendowanym przez nas influencerem – Michałem Baryzą, wybraliśmy 5 z 14 krajów będących w międzynarodowej strefie T-Mobile: Niemcy, Chorwację, Austrię, Węgry i Rumunię. Przez 1,5 tygodnia podróżowaliśmy po każdym z nich, poznając nowych ludzi i szukając tego, co nas łączy. Michał codziennie relacjonował, co akurat robi, łącząc się z fanami przez swoje kanały social media.

Publikował zdjęcia na Instagramie, posty na Facebooku, krótkie video i filmy na Youtube’ie. Codziennie nagrywał też kilkanaście snapów w formie zdjęć i video.

Efekt: Udało nam się ocieplić wizerunek marki, jednocześnie w nienachalny sposób prezentując nową ofertę usług roamingowych operatora. Kampania zrealizowana przez nas dla T-mobile była jedyną, która została wyróżniona na short liście w konkursie Telekom Awards w kategorii Best reinvented campaign.

IKEA

#IKEAPoSąsiedzku

Wyzwanie: Na rok przed otwarciem sklepu IKEA w Lublinie, przeprowadzono badania świadomości marki. Okazało się, że była na zaskakująco niskim poziomie. Dlatego największym wyzwaniem było zbudowanie pozytywnego wizerunku i zaprezentowanie wartości IKEA mieszkańcom Lublina i okolic jeszcze przed otwarciem sklepu. 

Rozwiązanie: Wyszliśmy z założenia, że tradycyjne działania marketingowe nie wystarczą, by dotrzeć do mieszkańców miasta i pokazać im wszystkie dobre strony IKEA. Zamiast inwestować w tradycyjną kampanię w TV, zaprojektowaliśmy więc działania niestandardowe, którym przyświecała idea wprowadzania się nowego sąsiada. Była nim oczywiście IKEA, a jej przyszłym domem – Lublin. Naszą kampanię podzieliliśmy na etapy, a każdy realizowaliśmy w duchu dobrych, sąsiedzkich zwyczajów.

Wspólnie z IKEA zdecydowaliśmy się też na stworzenie innowacyjnego kanału komunikacji – miejsca doświadczenia marki, które stało się jednocześnie elementem spajającym wszystkie inne działania w ramach kampanii. Tak powstała „IKEA Po Sąsiedzku”. Domowa przestrzeń w centrum Lublina, w której IKEA dzieli się z mieszkańcami tym, co najlepsze – swoim sposobem na szczęście, „mysa”. Oczywiście wszystko w charakterystycznym, skandynawskim stylu. Oprócz przestrzeni, w której ludzie mogą odpocząć, poczytać, pograć w gry planszowe czy pobawić się z dziećmi,

zaoferowaliśmy mieszkańcom kawę, herbatę i szwedzkie słodkości wypiekane przez lokalnych cukierników. Na miejscu można było również zapisać się do bazy IKEA FAMILY. Na gości czekały też ciekawe warsztaty, które przybliżały zarówno kulturę i zwyczaje Szwecji, jak i wartości IKEA. Mieszkańcy Lublina mieli szansę poznać skandynawskie kino, charakterystyczne zasady aranżacji domowych przestrzeni i własnoręcznego tworzenia ozdób. Pełen kalendarz wydarzeń udostępniliśmy w specjalnie zaprojektowanym przez nas bocie w aplikacji „Messenger”, który pozwalał zapisywać się na wybrane wydarzenia.

Większość komunikacji projektu „IKEA Po Sąsiedzku” prowadziliśmy on-line. Nie zapomnieliśmy przy tym o dostosowaniu wszystkich treści do formatu mobile friendly.

Efekt: Miejsce od pierwszych dni cieszyło się ogromną popularnością wśród mieszkańców.

- Pierwszego dnia odwiedziło je ponad 1000 osób!

- Po dwóch miesiącach działalności w sieci dotarliśmy do ponad 700 000 osób na Lubelszczyźnie, czyli 71% całej grupy docelowej. 

- W „IKEA Po Sąsiedzku” w ciągu 3 pierwszych miesięcy pojawiło się ponad 18 000 gości, z czego prawie  1 000 osób poszerzyło bazę IKEA FAMILY w Lublinie.

Rockstar

Wprowadziliśmy Rockstar na polski rynek 

Wyzwanie: Wprowadzenie marki Rockstar na polski rynek, na którym do 2013 roku była zupełnie nieznana. Znalezienie platformy komunikacji i zaistnienie w świadomości młodych konsumentów na bardzo konkurencyjnym rynku energetyków.

Realizacja: Od momentu pojawienia się marki Rockstar na polskim rynku braliśmy udział w procesie jej pozycjonowania. Stworzyliśmy unikalną platformę, której celem było dotarcie do młodych ludzi. W pierwszej kolejności zapytaliśmy konsumentów, co ich interesuje i co chcieliby robić. W 5 wybranych w głosowaniu miastach zrealizowaliśmy eventy pod hasłem „Zmaluj coś”. Zorganizowaliśmy wydarzenia składające się z elementów wybranych przez ludzi, dając im poczucie przynależności i zaangażowaliśmy ich w tworzenie kampanii. Razem z nimi zmalowaliśmy niezłą imprezę! 

Idąc za ciosem, w kolejnym roku współpracy postanowiliśmy „Poruszyć miasto” i zachęcić młodych ludzi do ciekawego spędzenia wolnego czasu. Tym razem byliśmy tam, gdzie odbiorcy naturalnie spędzają swój czas. Zorganizowaliśmy serię eventów, z których najbardziej nietypowym był ten w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia, na tę okazję zmienionym w wielki tor przeszkód dla zawodników BMX i MTB. Rozegrały się tam widowiskowe zawody downhill po alejkach i schodach ruchomych oraz best trick contest. Dodatkowo, w galerii ustawiliśmy specjalną maszynę podłączoną do stacjonarnych rowerów i ekranów z aplikacją

symulującą wyścig na rowerze, która wydawała napoje Rockstar za pokonanie interaktywnego rajdu.

W ostatnim roku działań rozszerzyliśmy zasięg naszej platformy komunikacji o 4 kolejne europejskie rynki. Zamiast inwestować w kampanię TV, zorganizowaliśmy emocjonującą międzynarodową imprezę „Flying Rockstar Energy Tour”. Tym razem udało nam się zrobić jeszcze więcej hałasu niż poprzednio, dzięki zaangażowaniu w eventy najlepszych zawodników freestyle motocross z całego świata, którzy wykonali spektakularne akrobacje na motocyklach do muzyki rockowej granej na żywo. Eventy zostały zaplanowane w najbardziej uczęszczanych miejscach każdego z miast, np. przy Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie czy pod Pałacem Parlamentu w Bukareszcie.
 
Efekt: Wprowadziliśmy markę Rockstar do Polski i stworzyliśmy zintegrowaną platformę na kilku rynkach europejskich.

- W niecałe 3 lata osiągnęliśmy ponad 85% wzrost spontanicznej świadomości marki w Polsce.

- Wskaźnik „rozważyłbym zakup tej marki” wzrósł o 73%

- Na nasz event w Warszawie pod Pałacem Kultury przyszło 10 000 osób, a viral z wydarzenia obejrzało aż 1 000 000 osób.   

- 78 000 osób obejrzało teaser eventu w Arkadii, a 100 000 osób wzięło w nim udział.

Działamy od 2006 roku

Niezależna polska agencja reklamowa 360o

Zatrudniamy 160 osób

Działamy na 13 rynkach

Paweł Wołonciej

Managing Director / Partner

Piotr Mach

Client Service Director / Partner

Maciej Drzewiecki

Managing Director / Partner

 
Warszawa

ul. Szpitalna 8a
00-031 Warszawa
tel.: 533 323 020
tel.: (022) 257 89 17
kontakt@awcg.pl

 
Lublin

ul. Żmigród 5/3
20-110 Lublin
tel.: 533 323 040

AGENCJA WARSZAWA SP. Z O.O. S.K.A NIP: 525-253-28-74
KRS: 0000422660
Sąd rejonowy dla m.st. Warszawy
XII Wydział Gospodarczy KRS
Kapitał: 50 000,00 zł